Tuinierklus op begraafplaats Daalseweg, vrijdagmorgen 15 maart 2013

Op vrijdag 15 maart 2013 organiseert Stichting In Paradisum de jaarlijkse tuinierochtend op begraafplaats Daalseweg.

Deze activiteit wordt georganiseerd in het kader van NLdoet, de nationale vrijwilligersdagen op 15 en 16 maart 2013.

De tuinierklus op vrijdagochtend 15 maart bestaat voornamelijk uit het bijwerken (snoeien) of verwijderen van (overtollige) begroeiing op en aan de grafmonumenten.

Het tuinieren duurt van 9.00 uur tot 13.00 uur. In de pauze zorgen wij voor koffie met gebak. We vragen je om je eigen tuingereedschap, zoals een snoeitang en/of snoeischaar, zelf mee te nemen.

Aanmelden Meld je vóór 11 maart 2013 aan via het mailadres: jeroenvanzuylen@gmail.com

Meer informatie volgt dan op 12 maart 2013.

Stichting In Paradisum zet zich in voor het behoud van cultuurhistorische en landschappelijke waarden van begraafplaatsen in Nijmegen, zoals van de monumentale begraafplaats Daalseweg.