Ja ik word donateur!

Voor minimaal 12,50 euro per jaar steunt u het werk van Stichting In Paradisum.
Met uw bijdrage kunnen wij rondleidingen verzorgen op de begraafplaats aan de Daalseweg en het Protestantse deel van de algemene begraafplaats aan de Prins Bernhardstraat, en worden nieuwe stappen gezet om monumentale begraafplaatsen in brede zin zichtbaar te maken voor de geschiedenis van de stad Nijmegen. Maar ook steunt u de ontwikkeling en verbetering van de begraafplaats Daalseweg en andere Nijmeegse kerkhoven.
Als donateur ontvangt u ons bulletin ‘In Paradisum’, met interessante artikelen en blijft u op de hoogte van ons werk. Verder helpt u ons het funeraire erfgoed van Nijmegen te beschrijven en te publiceren.
Steun het werk van Stichting In Paradisum, die geheel werkt met vrijwilligers, ook met uw financiële bijdrage.

Ik geef mij hierbij op als donateur van de Stichting “In Paradisum” en zal de jaarlijkse bijdrage (minimaal € 12,50) meteen overmaken op bankrekening
    IBAN: NL 86 ABNA 0475 4243 36

Uw naam (noodzakelijk)