Vrijwilliger worden

Wat zou u leuk vinden om te doen?

Wat zou u leuk vinden om als vrijwilliger binnen In Paradisum te gaan doen ?

Onze basistaak toegankelijk maken en behouden van monumentale begraafplaatsen in Nijmegen betekent in de praktijk een veelheid van uiteenlopende activiteiten. Variërend van inventariseren en beschrijven tot verwijderen van klimop, van publiciteit en produceren van informatie tot onderhoud van website. Voor de uitvoering doen we, als vrijwilligersorganisatie, een beroep op vrijwilligers, ook op u.

Niet alleen hebben we uiteenlopende activiteiten, ook uw inzet kan variëren, een enkele keer, of een dagje, af en toe een dagdeel, of alleen voor een bepaald project, of (hopelijk) voor een langere periode.

Maak uw interesse kenbaar met het onderstaande formulier, dan neemt een bestuurslid contact met u op voor nader overleg, meestal vinden we wel klussen die u aanspreken! Geef dus hieronder uw contactgegevens en voorkeuren op, en laat weten wanneer en hoe we u kunnen benaderen.

Ik geef mij hierbij als vrijwilliger van Stichting “In Paradisum”:

Uw naam (noodzakelijk)

Uw email (noodzakelijk)

Uw telefoonnummer (noodzakelijk)

Uw voorletters (noodzakelijk)

Uw geslacht (noodzakelijk)

ManVrouw

Adres: straat, postcode, plaatsnaam

Mijn belangstelling gaat uit naar